[O1] Gaśnie czasem na wolnych, ciężko odpala ciepły
Dzida, przy 1500 zł upierać się nie będę. Chcialbym jednak wiedzieć, czego w ogóle szukać. Nie mam zielonego pojęcia o skuterach, a wydaje się to byc niezłą koncepcją ops:
[O1] Gaśnie czasem na wolnych, ciężko odpala ciepły
Siemanko mam taki problem
W Octavii jak kupiłem była do wymiany przepustnica, obroty wariowały, jednak auto nie gasło. Dodatkowym problemem było ciężkie odpalanie na ciepłym silniku, trzeba było przegazować.
Wymieniłem przepustnicę i teraz czasami po puszczeniu z gazu nie schodzą obroty do niecałego 1000rpm, ale do zera i silnik gasnie. Problem konieczności trzymania wciśniętego gazu, kiedy auto jest ciepłe (choć to też nie zawsze, czasem jak zimny też) podczas odpalania pozostał
Mój znajomy mechanik wspominał cos, że to może być wina przepływomierza?
była adaptowana czyli co?? Podjechalem do znajomego, który pracuje w skodzie i też stwierdził, ze wina moze byc w czujniku temperatury. Faktycznie auto moim zdaniem dosyc dlugo sie nagrzewa, jednak kiedy zlapie juz temperature to jednak trzyma ja w zakresie 80-90stopni
czyjnik nie ma nic wspólnego z nagrzewaniem sie silnika za to odpowiada termostat temp 90 powinienes miec po przejechaniu okło 5 km.ale wracajac do tematu podlocz vaga i sprawdz jaka jest temp w blokach pomiarowych po nocy powina byc zbirzona do temp. otoczenia po odpaleniu powina systematycznie rosnac do 90 st . mozesz tez sprawdzic czy nie łapie gdzies lewego powietrza
Komentarz